Předloha: 4-osý cisternový vůz řady Zacns o objemu 98 m3 určené pro převoz vycházející z konstrukce společnosti Legios, následně Nymwag CS.
Vozy o vlastní hmotnosti 21,5 t ± 2 % a délce přes nárazníky 16 400 mm jsou určeny k přepravě světlých minerálních olejů, což v praxi představuje zejména běžná paliva, tedy benzín (UN kód 1203) a naftu (UN kód 1202). Odpovídají předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC. Maximální ložná hmot- nost činí 68,5 t, hmotnost loženého vozu je 90 t, hmotnost na nápravu tedy činí standardních 22,5 t. Podvozky typu Y 25 Lsd jsou vlastní výroby, mají rozvor 1 800 mm, vzdálenost otočných čepů je 9 960 mm.
Model: Nyní je tento současně nejvyužívanější typ cisterny v měřítku zpracován i v měřítku TT (1:120) s maximálním důrazem na detail. K dispozici jsou 4 rozdílná řešení horních ochozů, odpovídající různým reálným předlohám. K dispozici je široká škála nátěrů, což dává možnost vytvoření pestrých souprav.
- Šachta spřáhla odpovídá NEM 358
- Skvělé jízdní vlastnosti
- Horní a boční ochozy jsou řešeny leptanými díly
- Velmi jemné detaily
- Podvozek Y-25 LSD
Dodání: 1.Q/2024
Zacns 98 Ermewa
Před-objednávka
Měřítko |
TT |
Epocha |
VI. |
Art. Nr. |
96200015 |
EAN |
8595692809786 |
Předloha: 4-osý cisternový vůz řady Zacns o objemu 98 m3 určené pro převoz vycházející z konstrukce společnosti Legios, následně Nymwag CS.
Vozy o vlastní hmotnosti 21,5 t ± 2 % a délce přes nárazníky 16 400 mm jsou určeny k přepravě světlých minerálních olejů, což v praxi představuje zejména běžná paliva, tedy benzín (UN kód 1203) a naftu (UN kód 1202). Odpovídají předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC. Maximální ložná hmot- nost činí 68,5 t, hmotnost loženého vozu je 90 t, hmotnost na nápravu tedy činí standardních 22,5 t. Podvozky typu Y 25 Lsd jsou vlastní výroby, mají rozvor 1 800 mm, vzdálenost otočných čepů je 9 960 mm.
Model: Nyní je tento současně nejvyužívanější typ cisterny v měřítku zpracován i v měřítku TT (1:120) s maximálním důrazem na detail. K dispozici jsou 4 rozdílná řešení horních ochozů, odpovídající různým reálným předlohám. K dispozici je široká škála nátěrů, což dává možnost vytvoření pestrých souprav.
- Šachta spřáhla odpovídá NEM 358
- Skvělé jízdní vlastnosti
- Horní a boční ochozy jsou řešeny leptanými díly
- Velmi jemné detaily
- Podvozek Y-25 LSD
Dodání: 1.Q/2024