Nádraží bylo postaveno podle návrhu architekta traťových budov Rakouské severozápadní dráhy Carla Schlimpa, která se tak stala první stanicí na území zemí Koruny české na hlavní a nejkratší železniční spojnicí mezi Vídní a Berlínem. Stavba započala roku 1869, 8. listopadu 1871 byla stanice otevřena pro pravidelnou přepravu.
Původně malé nádraží, které spojovalo Moravu s Rakouskem se postupem času zvětšovalo, v roce 1909 projíždělo denně stanicí již více jak 40 pravidelných vlaků.

Rozměr: 111x63x81mm

nádraží Šatov N

Před-objednávka
1399 Kč s DPH
Měřítko N
Epocha III.
Art. Nr. 212005
EAN 8595692802633

Nádraží bylo postaveno podle návrhu architekta traťových budov Rakouské severozápadní dráhy Carla Schlimpa, která se tak stala první stanicí na území zemí Koruny české na hlavní a nejkratší železniční spojnicí mezi Vídní a Berlínem. Stavba započala roku 1869, 8. listopadu 1871 byla stanice otevřena pro pravidelnou přepravu.
Původně malé nádraží, které spojovalo Moravu s Rakouskem se postupem času zvětšovalo, v roce 1909 projíždělo denně stanicí již více jak 40 pravidelných vlaků.

Rozměr: 111x63x81mm